|
|
|
|
Новини: 27.08.2007 Свято Знань відбудеться на подвір'ї школи 1 вересня о 9 годині! 25.07.2007 В гімназії продовжується ремонт! Створюються максимально комфортні умови для нового навчального року! 24.07.2007 Всі бажаючі стати учнями нашої гімназії мають змогу ще подати заяву! Продовжується набір першокласників! |
Експеримент 1. Тема експерименту Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу 2. Мета експерименту Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність інноваційної системи навчально-виховного процесу освітнього закладу, створену на засадах проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу 3. Об’єкт дослідження в експерименті Розвиток виховання освіта особистості учня загальноосвітнього навчального закладу 4. Предмет дослідження Система психолого-педагогічного проектування особистісного розвитку учня в умовах навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу 5. Рівень експерименту Всеукраїнський 6. Орган управління освітою, що видав наказ про проведення експерименту Міністерство освіти і науки України, а саме: Наказ Міністра освіти і науки України від 6.07.2007 року № 580 “Про результати всеукраїнського експерименту «Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості учнів загальноосвітніх навчальних закладів» та проведення науково-дослідної та експериментальної роботи за темою «Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу» 7. Установа, організація, що здійснює наукове керівництво експериментом Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, кафедра психології ЦІППО АПН України. 8. Науковий керівник експерименту Киричук Валерій Олександрович, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи, доцент кафедри психології ЦІППО АПН України. 9. Установа, організація, що здійснює експертизу заявки на проведення експерименту, його ходу і результатів Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, кафедра психології ЦІППО АПН України 10. Етапи експерименту Діагностико-аналітичний (вересень 2007 – серпень2008 рр.); Прогнозтично-конструюючий (вересень 2008 – серпень 2009 рр.); Програмно-моделюючий (вересень 2009 – серпень2010 рр.); Проектно-плануючий (вересень 2010 – серпень 2011 рр.); Розвивально-узагальнюючий (вересень 2011 – серпень2012 рр.); 11. Актуальність та доцільність дослідження Експериментальна навчально-виховна система покликана розробити та провести теоретико-практичні дослідження з питань створення умов, в яких учні не тільки продуктивно і раціонально оволодіють знаннями, усвідомлять їх, а і набудуть необхідних навичок і вмінь застосовувати їх на практиці в нових соціальних ситуаціях, розвинуть свої здібності, зреалізують свій творчий потенціал, закладуть основи поступового переходу до самостійного навчання і регулювання своєї розумової діяльності |
Розсилка новин: |
Засульська гімназія Майбутнє створюється сьогодні Останнє оновлення:
31.08.2007 |